26 Nisan 2014 Cumartesi

LOVE IS IN THE AIR!

                       



Selaam. Benim hazırladığım ripped jeanı biliyorsunuz.Bu kotumla ne giyersem oluyor gibi geliyor bana:) Bilmiyorum belki de kotta benim de emeğim olduğu içindir hihi:)  Bir kırmızı aşığı olarak Beymen club 'tan aldığım bu trençkot da bu sene favori parçalarımdan biri oldu. İkisini bu şekilde kullanmam benim çok hoşuma gitti.Umarım siz de beğenirsiniz.Çok çok öpücükler!





                     




                         














                                                          Trenchcoat: Beymen Club
                                                                  Jean: Zara
                                                                 Sweater: Zara
                                                                 Clutch: Guess
                                                                 Heels: Mango
                                                            Sunglasses: Ray-Ban
                                                            Watch: Michael Kors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder