28 Temmuz 2014 Pazartesi

PINK IS MY OBSESSION

                                 


Hellöööö. Yaz mevsimi sanırım çoğu kişi için olduğu gibi benim de en sevdiğim mevsim.Takıları,giysileri,renkleri,saçları istediğimiz gibi abartıp,istediğimiz gibi birleştirebiliriz.Ben de kombinimi olabildiğince canlı,olabildiğince renkli yaptım.Parçaları dilediğimce birleştirdim. Kombinimdeki bu etekler geçen seneden beri çok moda.Şort etek olduğu için hem rahat hem de şık görünümde.Tabiki asiimetrik kesimi de benim için ayrı bir cezbedici özelliği.Üzerine rengarenk penguenli,kuşlu,çiçekli bluzumu giydim.Ve ayakkabı olarak da pembiş sandaletlerimi. Ortaya caaapcanlı bir görünüm çıktı. Beğenmeniz dileğiyle. Öpüldünüüüüz!
















   




Short/şort: Zara
Top/üst: Stradivarius
Sandals/sandalet: İnci
Wallet/cüzdan: Mudo
Sunglasses/güneş gözlüğü: Mango


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder